.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت انتصاب فرمانده جدید پلیس راه مازندران

فرمانده انتظامی مازندران با اذعان به دو شغله بودن فرمانده فعلی پلیس راه استان اظهار داشت: به واسطه اهمیت رسالت پلیس در جاده، انتصاب فرمانده جدید پلیس راه در اسرع وقت ضرورت دارد.

به گزارش مهر، سرتیپ دوم پاسدارعلیرضا مسکنی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: فرمانده فعلی پلیس راه مازندران هم اکنون مدیرکل بازسازی و حوادث غیرمترقبه مازندران نیز است و برای این منظور و به واسطه ترافیک و اهمیت فعالیت پلیس راه در جاده ها ضرورت دارد که مسئول جدید پلیس راه مازندران به زودی معرفی شود که این اقدام در آینده ای نزدیک محقق خواهد شد.

مسکنی در بخش دیگری از سخنانش به برخی اقدامات معاونت پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران در سال جاری اشاره و یادآور شد: برنامه داریم از شش ماهه دوم سال جاری ماهانه ضمن بازدید دوره ای از صنوف نسبت به ساماندهی صنوف و شناسایی صنوف مزاحم اقدام کنیم.

وی با اشاره به تداوم اجرای طرح مبارزه با مظاهر علنی فساد و بدحجابی در جامعه افزود: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ناجا به قوت خود باقی بوده و در حال اجرا شدن است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه طرح دستگیری اراذل و اوباش به صورت غیرمترقبه انجام می شود، گفت: با اجرای چندین عملیات ضربتی در استان قصد داریم برهم زنندگان امنیت را از جامعه دور کنیم.

وی از توقیف دو هزار و 714 اتومبیل ایجاد کننده صداهای ناهنجار در خیابان و معرفی آنان به مراجع قضایی خبر داد و افزود: تعداد 122 نفر از افراد بدحجاب و نافی عفت عمومی در استان به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

مسکنی از دستگیری 78 نفر از اراذل و اوباش شش ماهه نخست امسال در مازندران خبر داد و گفت: این افراد نیز پس از انجام مراحل قضایی در زندان محبوس شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تعداد تصادفات فوتی داخل شهرهای استان در شش ماهه امسال را 96 مورد عنوان و تصریح کرد: تعداد تصادفات جرحی مازندران در سال جاری از سال قبل افزایش داشته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

صابر صابري 5 خرداد 1389
با سلام و خسته نباشيد چرا جاده هراز براي تردد ايسوزوكاميونت 2/5 در روزهاي تعطيل آزاد نمي گذاريد اين ماشينها جانشين ني سان هستند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.264 seconds.